Sommar

HEllo !!
Hur är det med alla ?
Jag, min helg har varit fullspäckad men skön.
På fredag kväll var det fest med klassen. Trodde inte att det skulle bli en sån hitt, men det var skitkul och skitbra. En kille i klassen hade värsta bra ljus och ljud-anläggningar,wow.
Sov över hos Caspar och åkte hem vid 13.00. Sen bar det av till kyrkan(övning inför konfirmation). Sen var det att slänga sig in i durschen och sedan dra iväg på middag på Yxtaholm. Mysigt.
Söndagen, ja jag skulle bara ha velat legat och solat, men icke sa nicke. Det var konfirmation och middag som gällde.
Efter det blev det ner till sjön, dock inget bad idag. Hem och plugga. Sen kom grabbarna upp och hälsade på. Trevlig överaskning. Sen var det plugg en kort stund, för man kan ju inte missa Gossipgirl. Nyss kommit ur durschen och nu ska jag snart säga Natti natti.

Justja, rummet är städat och lite nypiffat. kanske kommer bilder imorgon.

Hur har eran helg varit?

PUSS
Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snart sommarlov Nicoline!! :D

2009-06-02 @ 15:35:04
URL: http://rullgardinakrysmynta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0