MIss

Hej på er.
Har eran helg varit bra?=)

Nu känns det ganska tråkigt att blogg igen..inte tråkigt med själva bloggen..utan att det inte är några som läser den, det är ju som att skriva en bok som inte går att öppna, nästan.
Men men, vi får se om det är några som tycker om min blogg.
Men det svårt när man har så få läsare och liten blogg och veta vad man ska skriva. Det känns ju lite tråkigt att skriva när ingen läser. Vi får se=)

Idag har det inte hänt så himla mycket. Jag har städat rummet, gått en promis med McKenzie. Sen när jag har skrivit så ska jag göra läxor och så måste jag spela lite på trumpeten. Har lektion imorgon. Min lärare sa, Om du spelar 10-15 minuter per dag så kommer du att kunna läxan(som jag fick)...ehm....jag har inte spelat läxan en enda gång, den är så tråkig, men jag är lättlärd på trumpeten:P

å...jag saknar florida så himla mycket. Det är nog den vackraste platsen jag varit på. Men Österike och Croatien är också väldigt vackert.

Funderar på att tjäna ihop pengar till en resa i vår eller efter nyår där någonstans.
Jag behöver ju bara tjäna ihop till flygplanet eftersom min farmor och farfar bor där =)
a, vi får se..om jag ska åka dit så ska jag vara borta i 3 veckor. Så det blir väl på något lov=)
I wont !!Jag har varit där varje år sen...2004 tror jag:P Första gången jag åkte dit var jag 3 år.
Längtar=)

Men nu MÅSTE jag göra läxor:( Tråkigt men sant.

Har ni något kul att berätta ?
Det är ännu vackrare i värkligheten=)

Ha det bra

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller med dig, Florida jätte fint.

Någon dag kan vi ju gå ut och gå tillsammans med den vita och den svarta hunden :D HAHA

Jag gillar din blogg iallafall! :)

2008-09-21 @ 17:05:17
URL: http://amandakjellstrom.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag gillar din blogg jättemycket!! :D Du får INTE ta bort den iallfall..:P Skitfin bild.. Man blir ju avis!!;) <33

2008-09-21 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0