Holliday

Hej. Idag är det Lördag och helg.
För er som inte sett eller läst; Svarta änkan har hittades i sverige !
Vi har tvestjärtar, myggor och andra bitande kryp, men ett svarta änkan bett kan betyda döden:S

Idag har det inte hänt så jättemycket.
Jag åkte till flen med mamma, hon skulle köpa något träd till kvarnhjulet. sen åkte vi till valla, tror jag. Där köpte jag två blommor, tycket dom var fina, visste inte var jag skulle ha dom. Men dom hamnade i fönstert i mitt rum, hade så tråkigt där. Vart superbra.
Sen åkte vi till rätt pris(sunkäffären).
Sen bar det hemåt.

Jag har uppgiften att göra mat ikväll. Vi fick i läxa att göra mat på hemkunskapen. Jag ska göra grekisk sallad och bruchettas. Gött !

Ikväll ska jag också träffa Amanda, för en liten filmkväll. kanske vi åker ner med moppe och hyr film. Hon ska övningsköra idag. Hoppas att hon kommer hem helskinnad. Håll tummarna:P

Nu ska jag inte gaga mera.
Ut i det soliga vädret om ni har något, här har inte solen visat sig ida. Svinkallt ute.

Ha en bra helg Puss =)
InnanEfter
Vad tycks?



Me today=)







Kommentarer
Postat av: Amanda

SNYGG!

2008-09-13 @ 16:37:40
Postat av: Amanda

Svar till dig från min blogg. JAG SKA BLI FRISK, jag kanske kan vara med imorgon, vi får se. vad har du gjort idag, söndag? Puss

2008-09-14 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0