God morgon-Morning

Mornig, how was your night? Do I wont to know or not ?

Haha, proffsig jag är på engelska då:P
Klockan är nu 06.42. Ja, varför sitter jag här då ? För att jag glömde bort att vi hade sovmorgon ! Jag behöver inte åka buss förns 08.06. Jag är klantig och glömsk. Aja, jag hinner iallafall skriva blogg=) Första inlägget som jag har skrivit på en morgon, Wihu.
Jag vet att min fantasi och bloggning inte varit på topp. Ska försöka bättra det. Men ni vet hur det är. Hem från skolan käka något, läxor, mat, ev. träning eller mera läxor. Ibland hinnar man ju inte. Det är ganska mycket i skolan nu, mycket släp på massa böcker.
Men annars mår jag superbra !:) Visst börjar det bli väldigt kallt ute nu ? Vantarna sitter på varje dag.
Imorgon ska jag med Amelie ham efter skolan. Så ska vi baka tårta, det vill säga våran tårta. Jag lovar, det kommer bilder och kanske recept på den. Det beror på om den blir för god att ha recept på;P Det blir nog inget recept iallafall, kanske vad det var i den. Hahahah. Sen ska jag sova över där då också.
Hmm....nu är klockan 06.51. Ungefär en timme kvar tills jag måste cykla till busshållsplatsen.
Hur är det med er alla andra då ? Händer det något kul där ni bor ? Här står allt bra till, inte så mycket rörelse, men lite.
Men nu ska jag kanske gå och fixa lite och så.
Men ni får ha en bra dag !

Puss på er alla morgonmänniskor och alla andra med=)

Im a night person, but today I was a.....Hmmm?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0