blablablä

Hola !
Jag ska inte gå i skolan på måndag och tisdag och vet ni vad det betyder? Att jag har jullov !! Känns väldigt skönt.
I kväll ska jag nog inte göra något, menhar inte bestämmt mig än:) Imorgon ska jag fixa lite saker på förmiddagen och sen åka till Amelie på eftermiddagen. ALIN ska träna på ett framträdande vi ska göra på julmiddagen på kvällen, sen lär vi pröva all klder i hela garderoben. På natten ska vi dansa stjärten av oss, som A sa idag, tänk er en bild, dansa av oss stjärten. Det lr bli väldigt sen läggningsdags, men på söndag förmiddag ska vi ut och åka pulka efter fyrhjulingen. Sen drar jag hem och på kvällen ska jag på minijulafton med mammas syster och hennes barn. På måndag blir det packning och panik shopping. På eftermiddagen åker vi till stockholm och sover där. på tisdag morgon, vid 4 eller 5 drar vi till arlanda. klockan 6 drar jag iväg:)

Skriver innan jag åker sen. Skriver kanske lite i Florida också. Ha en bra fredagskväll.

// Nicoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0