Hej

Hej, ni kanske känner igen mig om jag skriver att jag hade en blogg som hete www.Idiota.blogg.se ?
Den vart det något konstigt på men ska försöka att göra den här bloggen lika bra. Jag är skitförbannad men vad ska man göra ?
Imorgon fyller jag år.
Har panik, eller inte panik men ångest..eller jag vet inte..Ja, jag vet, jag fyller bara 14 år men jag skulle vilja vara 6 år och börja i förskolan och lära sig alfabetet och leka och inte ha några bekymer..ursch vad jag vill vara mindre. Tänk vad fort det går..liksom det här är mitt liv och mitt ändå..vad ska jag göra har panik/ångest och är förbannad !?

Hoppas att det blir bättre imorgon..ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!! är arg, min blogg var så bra:( och jag hade pecis börjat få flera besökare..:(

Aja, nya tag nu då=)

Men hoppas att ni har det bättre
~Pu§§~


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj. Gör du???

Grattis i förskott:D ^^)

2008-09-04 @ 19:45:32
URL: http://hannautanP.blogspot.com
Postat av: Amanda

jag förstår hur du känner så känner jag med ibland!! jag vill vara liten.. men du man blir lyckligare när man tränar, vi ska börja träna tillsammans och få muskler! YES! hahaha jag måste bli frisk snart bara. jäkla sjukdomar. nu har jag blivit kanonförkyld och nyser och snorar, ÅÅ jag blir snart galen!! vi ses. puss

2008-09-05 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0