Tråkigt

Hej
Nu känns det så himla onödigt att blogga igen. För det är ju nästan inga som läser min blogg.
Okej, jag vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga ett tag. Men jag har inte flera besökare NÄR jag bloggar. Konstigt.

Som vanligt har det varit skola. Och där är det också som vanligt.

Jag vill verkligen ha dom dära sandalerna nedan. Vad tycker ni om dom. Jag tycker att dom är lite tuffa och liksom...chica. Vissa sandaler/skor med hög klack kan jag tycka är lite 'vågade'.
Men jag som är så kort gillar verkligen höga klackar för man blir längre och man får så snygga långa ben. Det ser ju ut så iallafall.
Jag ska bara se med mamma om jag får köpa dom. Men jag betalar ju. Om jag inte får så gör jag snällahundblicken och sen så beställer jag dom. :P

Jag hade tänkt att kolla på Idol. Men det går ju bara på fredagar nu, elelr hur är det?

På fredag och lördag ska jag rocka loss med Ida, Lisen och Amelie. Hahha.
På lördagen ska vi åka till e-tuna.
Så ackta er eskilstunabor här kommer orkanen. Hahah. Det blir väl inte så seriös shopping. Men jag har bestämmt mig för att inte komma hem med saker som jag INTE skulle köpa.

Men nu ska jag inte babla mera.

Kram till er

Här försöker jag smýggfota en som var jättelik Chris Brown(skitsnygg).
Jag fick inte med honom+att vi missade vårat tåg. Vi fattade inte att det var vårat tåg som stog framför oss. Och han åkte med det som igentligen vi också skulle ha åkt med, villken olycka. HhahhaaHaA

 ?




Kommentarer
Postat av: eva

Jag läser din blogg iallfall!:D Och jag vet massa i klassen sdom gör det:) <33

2008-10-07 @ 20:14:44
Postat av: Sandra!

Hejsan :)



Har du hört talas om gratisgen? Sidan där du får gratis prylar hemskickade.. T.ex sex and the cityskolådan, presentkort på MQ eller 25 lotter. Medlem kan du bli jättesnabbt här:





http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Ett annat tips är att hyra film helt gratis från lovefilm i en månad. sedan kan du säga upp ditt medlemskap utan att det kostar någonting. Du förlorar inget på detta :D



Lycka till!!! :D

2008-10-08 @ 00:05:41
Postat av: ida

jag läser också dibn blogg:) varge dag är jag inne och kollar om den är uppdaterad:)

2008-10-08 @ 15:25:13
Postat av: Hanna

haft en bra dag? :)

2008-10-08 @ 15:31:58
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0