hello lovers!

hej alla älsklingar som älskar nicos blogg!! ja visst är hon bra och fin och allt och vet ni! hon ska besöka min skola på måndag! japp då ska jag sminka henne... jag lovar att hon kommer lägga upp bilder!! he hon kommer bli så fin så!!!!
jag tittar på idol md mamma nu och myser lite!!
och nico som inte har uppdaterat bloggen på 1000 år och jag går in på den typ 3 ggr per dag för jag har inget annat att göra när jag sitter på lektionerna och hon har haft det där jävla i'm off inlägger där jätte länga fyfan nä nu måste jag blogga så det händer något!!!
gulliga gulliga nico!! jag lyssnade på våran låt förut och kommer du ihåg vad vi ska göra??? juste hehehe!!! ser farm emot det du, kanske borde ha det som jobb:)
men du din sexige fan! jag kommer blogga mer gånger lita på det hahaha ill be back!
gud vad jag snackar en massa skit! ja  det är jag känd för!
ni får besöka min blogg också www.fwsissteck.devote.se där jag just nu ska skriva lite om min gulliga lilla nico!! lite mer så att säga och inte skit :)
hejdå nu drar jag till min blogg!! som just nu ska fyllas med nico :)
♣CARPE DIEM♣ //fanny (fan det går inte att göra större text, därför ska man ha devote.... äh sak samma det blir bra :D)

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack!:)

2010-11-21 @ 21:04:06
URL: http://majatanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0