Slutklämen

OYÄ!
JAG är klar med min so-uppsatts, vet inte hur det blev, men den är klar.
Sammtidigt som jag sitter och ritar kartor och lyssnar på musik tänker jag på, vad skulle man göra utan musik?(typiskt mig) Jag skulle nog inte kunna leva utan musiken, eller, nej, det skulle jag nog inte. Om man har musik på samtidigt som man gör något tråkigt, då tänker man inte på det som är tråkigt. Musik kan förmedla så starka känslor. Glädje, minnen men också sorg. Inte storbölande sorg, utan tyst och nästan vacker sorg, fattar ni?
Ett exempel på låt är den här den är vackert och sorgligt, nästan så att det gör ont. På tal om twilight, jag har läst ut den andra boken idag, och jag började med den i fredags, snacka om att man blir fast.

/Love


Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha oj nicotin,pricken,pico... ja alla namn du har haha vad har tagit åt dig :D Vilket bloggande på bara en helg :) bra jobbat!<3

2009-10-11 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0