Espanol

Ollalla !! Hola Espanola!
På tal om Spanska, vi hade spanska första lektionen. Då lyssnade vi på en låt(Ida och jag sjöng med i texten på spanska) som heter la camisa negra. Och det var en förjävla bra låt, det måste det ha varit, för vi fick inte ut den från huvudet på hela dagen. Vi gick och sjöng den hela tiden. När man satt och pratade om någonting så spelade den sig i huvudet hela tiden. När vi satt i Cafeterian var jag tvungen att säga.
-Nu måste vi börja prata om något roligt så att jag inte börjar sjunga igen.
HAha.
Nu sitter jag och smuttar på en underbar hallon smoothie och lyssnar på våran fastna-i-hjärna-låt
Den är ju så dålig men så bra, love to it.

Hörs kanske imorgon

/Love
(måste bara se till satt du fattar att jag skriver kärlek-love, inte att jag heter Love, jag heter Nicoline, HAHA)

Om du vågar lyssna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0