Sommartider

Hej på er alla.
Hoppas att ni har det bra. Jag har inte riktigt haft lust och tid att skriva på bloggen. Jag menar, det är ju så varmt och fint väder ut så det känns tråkigt att sitta vid datorn inne. Kanske man ska skaffa sig en liten laptop?
Jag har en ganska smockad helg framför mig. Men det roliga är att det inte är några tråkiga saker som ska göras, så jag ser verkligen fram emot helgen. Okej, jag måste nog göra läxor på söndag, but you gona do what you gona do ;)

På onsdag efter skolan ska jag åka in till Eskilstuna och kolla runt i affärer och kanske köpa något litet. På torsdag så är det valborg. Då ska jag mysa med Amelie, Lisen och Ida. På lördag ska jag på någon hund grej, massa lekar och annat. På söndag är det pluggdag och på måndag ska jag eventuellt till Stockholm. Längtar. 

Vad ska du göra på Valborg?
  
Nu måste jag gå och kolla på 90210 =)

P.S snart åker jag till London !! D.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

du missa en sak på lördagen;) FESTEN:)

2009-04-28 @ 09:28:08
Postat av: Svar

Missade, skrev fel;P

2009-04-28 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0