Känner

Hej !
Har eran dag varit bra?
Min har varit ok.
Måndag...Hmm...hela 5 dagars slitande.
Jag har skitont i halsen också. När jag har varit tyst ett hörs inte de första orden jag säger:P
Men ikväll ska jag träna.
Blir väl inte så hårt. Men eftersom jag redan har förkylningen i kroppen kan det väl inte göra något om jag tränar idag, eller ? Jag vet inte.
Hoppas att jag inte kan gå till skolan imorgon. För det skulle vara så bra om jag kunde plugga spanska och matte hela dagen. Och desutom sova lite längre än vanligt.
Vi får se hur det blir.
Förutom att jag har ont i halsen så mår jag bra=)
Jag saknar min kamera. Den har pajat... :(
Jag får se om man har någon karanti, för den är ju inte enns ett år gamal, så man borde ju få en ny. Jag gillade verkligen den. Röd och allt :( Vi får se hur det blir.'
Om man inte får en ny så kanske man kan köpa en likadan begangnad, bara den funkar och är röd=)

Nu ska jag kika runt här på datorn.
Ha en bra kväll
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0