Planer idag.

Hej på er.
Som ni kanske läst tidigare, är jag ledig idag. Jag började med att gå upp kl halv 9, villket är 2-3 timmar efter min vanliga tid om det är skola. Superskönt. Sitter och käkar nyponsoppa.
Idag, ska jag göra lite spanska. Jag skulle ha gjort no, men till min förskräckelse har jag glömt no:n i skolan, vi ska nämligen lämna in en läxa imorgon, men som tur är hinner jag göra den imorogon innan lektionen.

Nu ska jag bara slappa. Sen vid halv två, ska jag åka in till Eskilstuna. Ska gå på stan till klockan 4 sen ska jag möta Amanda. Vi ska ficka och ha det mysigt.
Ikväll är det konfirmation, jag får se om jag hinner gå på den..tveksamnt. Vi har också extrarep inför lucia kl 4, men jag kan inte gå på den. Det är ju hårdrep den sista veckan, då hinner man lära sig.

Ha en bra dag allesamans ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0