Funtar på..

Hola!
Denna måndag började med paddling på gympan, gick som smort.
Sen flöt det på tills förkylningen verkligen satte in, så jag skippade sista lektionen och gick och sov. Nu sitter jag här på rummet själv, känner att jag inte vill gå ut härifrån.
Funtar på att antingen gå ut och gå för att jag känner mig fet, har käkat enbart kakor, tårta och godis hela helgen och idag...eller så ska jag somna igen...jag orkar inte umgås med folk just nu. Fast det skulle vara skönt att somna i någons knä framför tv:n...Svårt val! Livet är hårt! :P


Kusinen Amanda och jag testar effekter !


Kommentarer
Postat av: fanny:)

hej nico din stammis här!

jag bara undrar när du ska ta ummen ur röven och uppdatera din blogg!!!! XD

2010-09-14 @ 23:44:47
URL: http://fwsissteck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0