Ensam lång väg hem

Hej! Hur har eran måndag varit?
Just nu ligger jag i sängen och lyssna på musik. Har varit ute och tränat lite och käkat kvällsfika. Måste verkligen duscha men jag orkar verkligen inte. Måste verkligen tvinga mig.
Nu ska jag gå och leta upp lite människor att umgås med men känner att jag måste lägga mig lite tidigare idag. Höll på att somna på sista lektionen, kände hur världen gled iväg. Sen slängde jag mig i sängen vid tjugo i fyra och sov till halv 7...det lär inte bli tidig läggdags iallafall för jag säger samma sak varje kväll, Hahah!

chillpill nu allihopa!

Lagom fräsch efter träningen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nicoooo min fina! Jag gillar att du börjat uppdatera nästa varje dag! Mer av det! :)

Så jag kan hålla lite koll på dig när du är där borta! Saknar dig! PUssssar

2010-09-21 @ 18:46:09
Postat av: MATILDA

Du skulle inte vilja vara jättegullig och lägga en (eller några) röster på mig i en tävling på kanal5.se ? :D

Det är en tävling om sveriges nästa modebloggare och jag hade blivit så glad om du ville rösta på mig!



Länken har du här http://kanal5.se/web/guest/mode/bloggjakt



Rösta sedan på Life by Matilda och du är klar ! =)

2010-09-22 @ 06:21:56
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0