Sugen!

Jag håller på att spricka! Jag är så sugen på att åka snowboard! Jag verklgen älskar det! Det är så härligt att höra snön under brädan, ljudet av bödan mot snön i svängarna, känslan av vinden i ansiktet, känslan av att skära igenom vinden i den höga farten! Jag älskar det!!

På tal om sugen, ska snart ner och käka favoritmaten, klyftpotatis i ugn med tzatsiki!!

Söndagen då..har pluggat matte. Då kan vi väl ta och reda ut vad jag tycker om matte, jag hatar matte! Jag blir så arg och irrriterad, jag blir så irriterad så att jag kan börja grina! , Ursch!
Efter att jag har käkat ska jag gå ut ett tag, antingen fota lite, ta en powerwalk eller springa, får se. Ikväll åker jag tillbaka till Vackstanäs..

Hörs senare !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0