hejhejhej alla som gillar godis och en bra lapdance (ni andra behöver inte läsa)

hjehje jag heter fanny och är nicos lilla hjärtegull!
idag hälsar jag på på nicos skola och jag har klippt henne och så och nu sitter vi här eller (jag sitter hon och emilia står upp och flyger omkring som galna höns)
livet bara flyyyter och jag är röksugen, nejdå bah skojjadet.. eller?????
kvällens outfit är



hehehe visst är vi hetaaa!
outfiten var det ja... tur att jag är så smart och inte glömmer!
det är emilias och den är jätte skön! vafan säger man???? tyyyp....mysdress... vettefan!

nu ska jga fortsätta mysa (och utan en lapdance men det får gå i alla fall) alla ni som har det... lycka till och njyyyyt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0