Traschcan

Hola!
Jag har suttit och läst min egna blogg!! Jag har haft min blogg ett tag och jag skrev roliga grejer och den var ganska bra, nu är den hel paj, verkligen helt paj. Jag har aldrig ork och vet inte vad jag ska skriva om. Det ända jag skriver är att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag tror att jag är lite feg, vågar kanske inte skriva som jag gjorde förrut.
Jag kan väl börja med att säga att jag ska ta nya tag med bloggen, ska försöka iallafall. Nu ska jag skriva vad jag har gjort på min helg.
I fredags var det valborg och det var mys med FAILN. PÅ lördagen var det frukost hos Ida och filmtitt. Sen åkte vi och städade huset sen fredagen. Jag gjorde inget på lördagkvällen sen. PÅ söndagen, alltså idag har jag "jobbat" på en dopmottagning. Ganska roligt, jag hade ju Ida vid min sida. Vi la upp bullar och massor av tårtor, fixade kaffe, saft, plockade undan disk, diskade fyllde på saft och kaffe mm. Idag och jag har gått och trånat efter tårtorna i flera timmar och står och spanar på en tårta som håller på att ta slut som vi vill ha. Sen kommer en dam och säger att vi får ta, vi skinner upp och lägger upp ett berg av tårtor på fatet och proppar i oss det på någon ynka minut. Illamåendet var ett faktum. Sen diskade jag tills jag fick russinfingrar. När vi hade fått våra pengar så började vi gå hemmåt. Då kommer vi på att vi har glömt bullarna som blev över, vi fick dom. Så vi går tillbaks och då får pappan till barnet packa upp bullarna för dom har han packat ner i en påse i sin bil..När vi fått våra buller får vi skrattanfall. Varför skulle vi promt gå tillbaka för några påsar bullar? Kunde vi inte vara utan dom, vi var ju trots allt redan mätta! Det kanske inte låter ett dugg konstigt men hela grejen var helt märklig!

Bra början på nya tag för bloggen va? Wihiiiiiii!

Ikväll ska jag glo på Jersey Shore, fy fan vilket trasch-program!

Peace brooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0