Fredag, Lördag, Söndag

Hej!
Nu har man varit ledig sen onsdags, skönt! Nu ska jag ta och sammanfatta helgen!
På fredagen så åkte Lisen och jag och shoppade. Sen åkte vi hem till mig och packade sovsaker, sedan drog vi. Vi åkte till en stuga, där käkade och partade vi med killarna i klassen+Erik, FALIN+Emma. Det var skitroligt. Viktor hade med sig två stora högtalar, ljus och hela kittet!
När det blev läggdags så var en viss Walle och en viss HH speedade. Efter att dom terrat oss med peppersrullar, sopor och hoppande i sängen tog dom en rökmaskin och rökte ner hela vårat rum! Vi försökte viffta ut röken men hela huset var redan rökfyllt så det spelade ingen roll, det slutade med att vi fick sova under täcket med rök i rummet, hämden är ljuv! Det blev en sjukt lyckad kväll! Vi sov över i stugan och nästa dag så var det städning och full fräs, bokstavligt talat, fräs. Helt plötsligt kommer Anton åkande på en åkgräsklippare! Vi fick ett gott skratt. Sedan drog vi hemmåt.
Jag njöt av solen, det var väl tur det, det var väl den enda sol på en månad! Idag är det söndag. Det ända jag har att säga är, Jag HATAR Söndagar. Punkt slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0