Midsommar

Hola!
Idag är det Midsommar! Hur ska du fira? Jag ska åka till Amelie, där det är partaj med hennes familjs vänner. Jag ska snart hoppa in i duschen(kan någon lära mig att stava det ordet, eller det här kanske var rätt?) sen åker jag till Amelie vid tolv. Ska chilla där med Fanny också till klockan tre då allt börjar. Wihi!
Igår var jag i Eskilstuna med Fanny och det här fick jag med mig hemBasicfärger och en vit klänning, VÄLDIGT olikt mig, vad har hänt? :P
Överdrivet Fanny och Nico örhänge

NU måste jag hoppa in i duschen!

Nästa shopping blir det ett par boots som jag varit förälskad i i ett halvår nu, snart blir vi ihop..en ny förälskelse med en randig kavaj ska blossa upp till en härlig sommaromans(jag är flummig)!HAHA!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0