Västkusten

Idag ska jag packa för imorgon bär det av to the wild wild westcoast!
igår var jag med Amanda i Eskilstuna. Vi fick åka in tidigt, redan halv sju för klockan halv åtta tatuerade sig Amanda, skitcool blev den. Sen satt vi på MCdonalds i nästan 2 timmar. Jag fick inte med mig så mycket hem men jag är lite fattig som ni vet..hehe. Bajs att jag inte har någon kamera att ta kort med..Jag köpte iallafall någon slags bandueBH med volanger, trosor och en jeansväst, skiiiiiiitcool!

Tre saker som snurrar runt i hjärnan just nu är:

1.Vart f*n tog solen och värmen vägen?

2.Jag måste ha sommarjobb nästa år.

3.Jag får aldrig skaffa ett kreditkort, lyxfällan nästa.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag och min tattoo trivs väldigt bra tillsammans!

2010-07-25 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0