Sparar

Hej
Tittade fel, det är inte The hills och The city än. Så jag kan ju sitta här och skriva medans bilderna laddas in.
SItter och kollar på lite kläder. Igentligen så ska jag inte köpa något, eller lite, men inte så mycket. Ska spara pengar till sommaren, då jag har bestämmt att åka till Florida. I sommar är det garanterad värme.
Men det var verkligen konstigt att det var så kallt nu när jag var i Florida. Är vi redan på väg mot en istid och inte någon global uppvärmning?
På tal om shopping. Jag har fått lite mer hopp om att jag snart kommer att krama min försvunna resväska. Dom säger att en väska finns på arlanda, om det är min eller Nathalies vet jag inte. Men dom säger att den andra borde komma snart. Pappas kompis sa också att han hade väntat en vecka på sin väska, den hade tagit en liten resa till Afrika:P Så jag hoppas verkligen att den står utanför dörren så snart som möjligt !! Håll tummarna. Annars om jag inte får min väska, då kommer man kunna koka ägg på mig och jag skulle i stort sätt behöva köpa en helt ny garderob.
Jag är ju ganska skogalen, så, jag hade sju par skor i väskan, två par nya, så ärligt talat, jag är mest orolig för att jag inte kommer att få mina skor. T-shirts och short finns det många liknande axemplar, skor, no no !

Har skolan börjat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0