Hola!

Heej eller Hola !
Idag har det varit..som alla andra skoldagar. Kul med vännerna tråkigt med själva skolan. Jag har inte gått två veckor än i skolan och jag är redan skoltrött och bombas med prov, inlämningar och läxot hela tiden, plus ett jobbigt gymnasieval.
Imorse så låg det ännu mer snö på marken, fatta sen när allt ska smälta, översvämning? Jag vill iallafall ha sommar nu ! Tror inte att det går en enda dag utan att jag tjatar om sommaren. Men, åh, vill ju ha sommar, året om.
Nu ska jag plugga spanska, har prov på torsdag.

Inte nog med att man är trött hela tiden, jag kan inte bota det med shopping, jag måste ju som sagt spara pengar så att jag kan åka till Florida i sommar. Och jag vill verkligen dit. Så jag får väl använda samma kläder varje vecka den här terminen, HAha !

Någon som vill göra två So inlmningar åt mig, du får betalt så klar;)?





THE PARADISE! Just look at the picture, you can tell, ah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0