Projekt; garderob

Nu har jag varit ute med McKenzie och byggt snögrottor och busat i snön.
Mamma är på IKEA så när hon kommer hem ska jag sätta upp en till stång i min garderob. Som ni kanske läst eller hört mig berätta om hur stökigt jag har i mitt rum och garderob, hur snabbt det blir stökigt fast jag knappt varit i mitt rum!(fattar verkligen ingenting!) Så jag ska sätta dit en till stång så att jag kan hänga upp sakerna istället, det är verkligen värdelöst att vika ihop sakerna och lägga i högar. Om man ska ha det som ligger underst så ska man ta ut den och vips så är allt uppvikt och så ser man inte vad man har för kläder heller. Jag vill verkligen att det ska bli vår nu, eller sommar. Jag vill börja använda tunna kläder och shorts, jag har nästan bara sommar och vårkläder. På tal om vår och sommarkläder så köpte jag ett vitt linne med väldigt ljupa armar och en armeinspirerad jacka, Nice, så nu hoppas jag bara på att det ska bli varmt;)

 http://www.youtube.com/watch?v=a8x2MsnBmK4 Crawl

P.S Justja, jag måste plugga också, blääääääääää! Och jag vill bara tillägga, jag har hatar plastgalgar i garderoben, så fula, tyvär så har jag några själv men bad mamma köpa trägalgar.D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0