Vill vi ha det?

Vad gör en blogg känd? Vad får oss att gå in på den bloggen om och om igen?
Jag tror att en annledning till varför man fortsätter att kolla på någons blogg är: personen har något man vill ha. 
Jag tror att vi kollar på bloggarna för att dom har något vi vill ha, nästan som en onlineshop som man inte kan beställa ifrån. Konstigt? Nej,
Tänk efter, Kenza, hon är vacker(många vill se ut som henne), hon shoppar mycket(många tjejer gillar att shoppa), hon reser mycket och får designa för bla Jofama. Kissies....du som läser det här nu kanske inte vill ha något kissie har, men jag kan tänka mig att många tjejer mellan 10-15 år vill vara som henne och hon har även skaffat sig en stor blogg därför att man kommer ihåg henne, på det bra eller dåliga sättet, det är en annan fråga.

Vad tror du?

//Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: fanny:)

hehe jag vetXD drick inte alkohol nico då får du inte barn!!!!!

2010-08-07 @ 23:40:47
URL: http://fwsissteck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0