H.A.I.R

Hej alla glada.
Just nu är jag VÄLDIGT glad!
Igårkväll så firade FALIN Amelie. Sen kollade vi på film och tog en promenad. Vi satt och pratade ute och då bestämmde jag mig helt plötsligt för att; imorgon ska jag färga håret!
Nästa dag käkade vi frukost och gick sedan och köpte hårfärg. Stog och velade och undrade om jag verkligen skulle göra det. Hos Ida igen satte vi igång. Jag kollade mig i spegeln efteratt vi hade tvättat ur färgen. Fan så det såg ut..sen åkte Ida och jag hem. Hemma fönade jag mitt dyngsura hår och woila! Så fuckingjäklasupersnyggt det blev! Varför har jag inte gjort det här tidigare. Varje gång jag går förbi spegeln så stannar jag och kollar in mitt nya jag, och vad lätt håret känns!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0