Höst

Höst, det är tiden för ändring. Garderoben, karriären, hälsan, eller vad det nu kan vara. Vad är det som gör oss att vilja ha förändring i denna årstid? Är det mörkret som får oss att ge oss mål? Nu när det är mörkare kan jag kolla på Gossipgirl från fyra på eftermiddagen, jag kan plugga direkt och jag vill börja träna.
Den där symbolyska förkylningen som får en att ligga och glo på film hela dagen och dricka något varmt och ta hand om sig själv, det är ganska skönt. Unna dig en dag utan skolan.
Trots all den här, kanske posetiva förendringen, så, ärligt talat, jag längtar till sommaren. Hösten är vacker, men jag älskar solen och värmen. Men mörkbrunt hår, röda läppar och blek hy, det är hösten.






Kommentarer
Postat av: ida

mörkbrunt hår, blek hy och röda läppar! Oooh så hett!

2009-09-25 @ 23:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0