Mitt nyckelband blir ni inte så lätt av med

Heej !
Sitter och laddar in bilder på datorn från idag, just nu står det på 8/108. Ojoj, det blir mycket bilder när Lisen är i farten. Synd att jag inte kan lägga in videos här på bloggen, blir ju en del knäppa videos.
Har haft en helt vanlig dag. Men inte tråkig, har nästan alldrig tråkigt i skolan, själva skolan är ju som den är, men jag tänker inte på att det är skola för vi har så kul hela tiden.

Idag tappade jag bort min nyckel sista lektionen(typiskt).
Så jag fick lov att knipsa upp mitt lås. En kvart senare kommer våran lärare med min nyckel, HAHA !Shithapends.

Imorgon är det halvdag in the school.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0