Bio och musik

Hej !
Det går komemr att gå så mycket bra bio i november, passar bra i höst mörkret. Jag ska gå på This is it och New moon.
Jag har inte gjort så mycket efter skolan, skrivit en dikt till svenskan. Nu sitter jag och lyssnar på något helt oväntat, Tokio Hotel! Ni tänker, va, va VA? Haha. Jag fick bara lust att se vad det är för musik dom spelar, och, ja, bara för att den inte går på radio så betyder det inte att det är dålig musik. Har hittat en ny som jag gillar, och en gamal som typ är 2 år gamal. Jag gillar näsan all musik, förutom E.M.D och andra tönt band, Haha !! Jag är annars öppen för förslag;)

Om du vill ge det en chans Automatic Redy,set,go

Igår var det Jordin Sparks, idag Tokio Hotel, HAHA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0