Flen, nje. hehe

Heej!
Tänkte att det var dags för en liten uppdatering. Jag skulle väl igentligen behöva plugga historia, men men, nu är det historia, ha !
Det har inte hänt så mycket här i Mellösa, inte i skithålan flen heller !
Jag är ganska trött på att bo så nära flen för tillfället. Det gör mig inte så mycket att bo på landet, men jag önskar att man kunde ta bussen i tio minuter och komma till en stad, så man kunde shoppa och sitta på caféer. Men så kommer man ner till skithålan flen där det finns allshopen och ICA, wow, Im so exited !!Det ända som är fint i flen är stationshuset och trädet som är upplyst på vintern, fint men inte så speciellt roligt.
Nej, men det blir ändring på om något år. Detta är en av anledningarna till att jag inte vill gå gymnasium i flen, jag vill bort. Jag har hela livet på mig att komma bort från flen, men jag vill ju bort nu, inte sen.
Oj, vilket argt inlägg, men det är ju sant. Man skäms ju nästan att säga att man bor så nära flen. Jag vill tilläga att jag inte bor i flen, jag har inte ens flen som postcod, det känns skönt;)

Nu ska jag gå och frächa upp mig inför morgondagen.

Ha der bra från flenhataren-tattarhålan

HAHA tattarhålan, inget fel på min hjärna iallafall, även om jag bor så nära flen, är nog bara jag som klarat mig ifrån pesten, HAHAHA (skämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0