Worldtour

Hej
Idag har min skoladag varit mycket kort. För denna vecka har vi turne. Vi åker runt till ca 5 skolor i Sörmland och har konsert. Idag bar det av till Mellösa. Ungarna var så himla söta. När dom skulle klappa i tackt till musiken så var det mera som en applåd. men dom var ju inte så gamla, så himla söta. Imorgon ska vi till 2 skolor tror jag. Just nu kommer jag inte på vad dom heter. Glömde ta med kameran idag men ska försöka komma ihåg den imorgon. Då kanske det kommer bilder=)

Låtaran vi har.
Nices kids in town-Hairspary
Mercy-Duffy
show must go on-queen
All tha small things-blink182
San francissco
Sumer of 69
Sen är det en flöjt låt och en elfiol låt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Brandy-Long distans och Pocahontas-Colors of the wind

Hörs imorgon !

Puss

Kolla på Busan ner i högra hörnet, HAHAHAHAHA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0