Sol

Hej.
Idag har det verkligen varit soligt och alldeles underbart vårväder.
När jag vaknade och skulle gå upp är det första jag ser en himmel på väg att spricka och släppa in vårsolen. Hela dagen har det varit strålande. Inte ett måln, helt klarblått.
Till min lycka så hade vi en lektion idag. En var inställd och så jobbade jag hem dom andra, som det sägs. Så kl 09.20 slutade jag. Så brudarna  och jag gick upp till ''stan'' och fixade lite saker.
Jag lånade en bok på engelska, ska försöka få MVG till sommaren. Det blev Pippa Longstocking=Pippa Långstrump :P
Sen köptes det present till Idas mamma och sedan till Ida själv. Vi köpte världens roligaste kort, ska visa senare, kanske inte så smart att lägga ut innan hon änns fått det, vem vet, hon kanske läser bloggen=)
Klockan 12 åkte jag hem. Efter en mysig stund på våran egna bänk. Vi satt och körde en billek, lättroade. Jag vann:P
 Hur har eran dag varit ?
Är det på bäg mot våren hos er ?

Önska Ida grattis, hon fyller år imorgon <3


Pu§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0