HI!! HI baby, oh ah awana nooooooow....

Heej
Hur har eran vecka varit så här långt ??
Va går inte i skolan på fredag så jag har bara två dagar kvar denna vecka, så skönt. På fredag ska jag ocg brudarna åka upp till stockholm och mysa. Jag är otroligt glad denna vecka, har inte varit så här glad på länge. Men man har väl förendrats och inte tar allt så seriöst, man lever ju bara en gång.
Vad ska ni göra i helgen, om ni har något kul får ni gärna meddela. jag har inget och göra i helgen för stunden. Det blev ändrade planer=)
Om mindre än 1 månad åker jag till frankrike igen, rättare sagt Grenoble. Det ligger långt ner mot tyskland. Ska bli kul. Ska aventuellt åka skidor i alperna någon dag också. Tyvär så har jag ingen bärbar dator. men jag tror att min brorsa har internet därnere så jag kanske snor hans dator ett litet tag. Annars så tar jag bilder och skriver om resan efter.

Ha en bra natt=)

PU§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0