un caballo negro y un chico guapo, Haha !!

Hola !
Imrgon är det skolavslutning. Så skönt. Bara tanken på 2,5 månader utan skolarbete är trevlig. eller, helt utan skolarbete är jag inte. Jag har en uppsatts som ska göras. Men den kan göras de regniga tråkiga dagarna, det lär ju bli några skurar här och där, eller hur ?
Idag har vi städat basen och städat skåpen. Kollat på film, Happy feet och sedan bar det hemmåt. Tog 12.00 bussen. När jag kom hem la jag mig och goasde med Sigrid. Sen slumrade jag nog till. För när jag kollade på klockan var den 16.30.

Imorgon efter skolavslutningen ska jag åka in till Eskilstuna med Amanda, orkade inte åka in idag. Ska bli så mysigt. Sen är det bara slappa som gäller.
Vad ska ni göra på midsommar ?

Hoppas att ni alla har det bra.
Sommarlov än ?

/Nicoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0