Två dagar med Ida

Hej
Nu är det kväll. Har spenderat två dagar med Ida.
Igår så badade vi och solade vi, åt jordgubbar, glass och kollade på film.
Idag såg jag high school musical för första gången. Det var det första filmen. Så nu ska jag kolla på den andra filmen på youtube.
brukar ni kolla på filmer på youtube ? Jag gör det nästan gämnt. Jättebra är det.
Imorgon ska jag på någon slags båttur. Inte något racerbåt utan någon annan slags båt. Från Mariefred till Stockholm. Ska bli mysigt. Hoppas på skinande sol.
Visst är sommaren härlig? Äntligen har den kommit, iallafall i sörmland, och jag gissar på att den har visats sig i större del av Sverige.

Syns snart, för nu ska jag kolla på film !!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0