Opps

Snart ska jag gå och kolla på 90210, det tråkiga är att jag inte kan hålla mig att inte kolla på nästa avsnitt innan det går på tv. Och det som är ännu tråkigare är att jag inte kan sluta efter ett avsnitt, utan jag kollade klart på hela serien. Ny sesong kommer på hösten, kan knappt vänta. Men snart ska jag gå och kolla på favorit i repris, 90210. Imorgon missar jag Uggly betty för andra veckan i rad:( det låter som att jag är värsta tv nörden, haha, men det är jag inte. Det är bara två serier som jag följer som är dagarna efter varanndra =)

Jag i Mellösa sjön !!



Jag är konstig idag, jag sitter och skrattar åt mig själv hela tiden. Hahahaa, sitter och gör det nu. Hoppas att det smittar av sig på er snyggingar.

Sov gott, sen när ni ska sova vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0