Michael Jackson

Imorse på radion hörde jag och många andra att Michael Jackson är död.
Hela USA kommer sörja. När han skulle obduceras för att se varför han dog av hjärtstillestånd, som han gjorde, då var det så mycket människor utanför sjukhuset så att han var tvungen att transporteras med helikopter. Om det var knark, alla operationer eller ett 'naturligt' hjärtstillestånd, det spelar ingen roll för mig längre. Innan jag började lyssna till hans texter, musik och kolla hans dans, då skulle jag säkert tänka. Narkoman och sönderopererad. Men det gör jag inte längre. För han ÄR the king ! Han är bäst på alla sätt !

Jag har nästan precis börjat lyssna på hans musik, men jag förstår dessa människor som tyckte om honom, ja, kanske älskade honom och hans musik. Den biter sig fast i hjärta, hjärna, själ och kropp.

The King Of Pop Is Now In heaven

Beautiful


Kommentarer
Postat av: ida

det är så himla hemskt, jag fattar det nästan inte, shit alltså...

2009-06-26 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0