It is how we do it

Hej alla goingar !!
Jag tycker att jag värd en applåd att jag faktiskt uppfyllde kravet att blogga mera. Så här har ni mig, en glad jag också.

Dagen började med origentering teori och tipspromenad. Sen så gick vi eljuspåret och skulle sätta ut origenteringsstationer på en karta vi fick, nja, det gick väl sådär men vi klara't.
Sen var det lunch. Pannkakor. Sen drog Amelie och jag vidare till Coop för att köpa glass. Lämnade tillbaks två böcker på bibblan. Sen kom vi på att vi glömt sjukanmäla oss, opps. Så ner till skolan igen. Sen mötte vi Amelies mamma vid Coop. Medans hon gick in och handlade satt vi kvar i bilen.
Jag var väldigt klantig då :P
Amelie gick och köpte jordgubbar, riktigt goda svenska.
Jag hade kurat ihop mig på bilgolvet bakom ett säte. Så tittar jag upp ser inte henne. Då tänker jag, fan nu går hon anndra hållet, men jag ligger kvar ändå. Så hör jag hur hon knackar på fönstret bakom mig, hahahaha! Sen skulle jag gå och kasta jordgubbskartongen och sen när jag ska sätta mig i bilden igen så missar jag sättet och landar raklång på bilgolvet. Hahaha, sen hände de massa annat kul under dagen, jucien, bilsätet och ja orkar inte berätta allt:P

Hoppas att eran dag har varit bra=)
Ska nog gå ner och göra potatissallad till imorgon nu. Ska ut och paddla imorgon.
Hörs senare.

ssuP hco mark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0