Beautiful

Hej

Nu måste ni hjälpa mig !
Jag ska beställa ett tyg hade jag tänkt. Jag ska sy en klänning, vet precis moddelen. Kommer att bli så fin. Men ni måste hjälpa mig att välja färg och tyg. Dom här har jag kollat på, tror inte på den med mönster, men vilken färg ska jag ta på det enfärgade tyget ? Vill ha en färg som solbrännan är fin i, då är turkos ganska bra.
Vad tycker ni ?

 Hjälp mig.


Förklarning på modellen som jag själv har kommit på.

Den är hellång. Ryggen är helt öppen ända ner till ryggens slut. Det kommer att sitta ett 'snöre' högt på ryggen. Det är en enkel men fin klänning.

Kommentarer
Postat av: ida

det enfärgade:)

2009-06-09 @ 10:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0