Låg nivå

Hej
Bloggandet har varit på låg nivå. HahA
I förrgår kväll var jag hos Amelie med Emelie,Marie louise och så klar Amelie. Vi åkte vattenskidor, airhead, weakboard och kneeboard. Det var superkul. Sen käkade vi och myste på terrassen. Vi tog ett morgondopp på morgonen och tvattade håret. Sen åt vi en riktigt god frukost. Haha. På eftermiddagen åkte jag och tog fästingspruta 4..nu ska jag inte te på 5 år. Det gjorde faktiskt riktigt ont att ta spruta igår. Jag har fortfarande ont, och jag som alldrig brukar tycka att något gör ont. Nej, jag vill inte ta flera sprutur.
Har precis käkat en god sallad med egengjorda krutonger. Hurtigt va?;)

Min sallad
Bladspenat
Isbergsallad
paprika
tomat
gurka
rödlök
fetaost eller riven parmesanost.

balsamvinäder
olja
salladskryda
olivspad (hade bara olver med kärnor, så tog bara spad)


Krutonger.
Rostbröd
Pressad vitlök
Salt
Peppar
Balsamvinäger
olja(mycket)
Salladskrydda

In i ugnen på varmluft/grillning i ca 5-10 minuter.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0