Tv-titt

Hej !! =)
Hur har eran måndag varit? Hoppas att den varit ok, måndagar kan ju vara lite svårare.
Känner själv att jag kommit igång med historian lite. Måste börja träna so också. Ska läsa sidorna 106 till 152 så det är en dal att anteckna.
Idag är det min tv-titt-dag !! Eller jag kollar på två program som jag följer ganska aktivt.
90210, eller vad det heter. Det är ganska bra. Det händer ju alltid någonting. Även fast man inte tycker om serien kan man ju kolla på det som ögongodis. Se liksom kläderna och skorna !!Thats life:P
Sen kollar jag på The secerete life of an american tenager(stavfel?)...det är lite segt och inte så jättebra, men om man kollat på de flästa avsnitten kan man ju inte bara sluta kolla mitt i. Det är ju dom programen jag följer, annars så tycker jag att det är ganska tråkigt att kolla på tv. Det är bara roligt att kolla på skitprogram...som tex. next. hHAhHAahHAhaHAhaHH !!
På tisdagar och onsdagar är man ju tvungen att kolla på top model, tyra är ju så skön. HaHA. Aja, nu har jag gett er en resume för vad jag kollar på för tv-program, kan det bli tråkigare?
Kolla in dom svarta skorna som silver har !!

Tyra banks tycker att det är sorgligt med människor som svälter sig själva(självmant). Ät hälsosamnt och träna, säger hon. Hon kan få upp ögonen på många. Hon vet vad hon pratar om.

Men shadå,ahahhaha(jätteflummig).

Dåligt inlägg.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0