Torsdag

Första skoldagen idag. Det var som vanligt, skolan är inte kul, det ända som är kul är ju att vara med kompisarna. Men tänk vad tråkigt att vara hemma VARJE dag på året. Trååååk.
 Vi gjorde kanelbullar på hemkundskapen. Jag skrev ju om historian igår, jag är fortfarande stressad, men nu får vi en vecka extra än vad vi skulle ha. Skönt. Jag har Mvg i historia!?? konstigt. Det är liksom mitt hat-ämne.
klockan är snart tio i nio. Ska gå och fixa mig för sleeping snart.
Vissa tycker ju att det är coolt att vara uppe sent på kvällarna, men jag, ja, jag erkänner, jag går och lägger mig vid 09.30 eller tidigare. Även fast jag kanske inte somnar direkt så är det skönt att bara slappna av och tänka på saker som hänt under dagen och så.
Vad tycker ni?

Glömde skriva dagbok idag, så måste skriva idag.

Nu ska jag släcka ner det här brummande monstret(det är ågot fel på våran dator).

Sleep tight don't let the bed bugs bite !

=)

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker också det är skönt att lägga mig tidigt:)

2009-01-09 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0