Min dag

Hej
Sitter och lyssnar på kelly clarkson-my life would suck without you. Hon ser så himla anorlunda ut i musikvideon.
Min dag har varit helt okej. Lisen, Ida, Amelie och jag är inte speciellt effektiva på laktionerna dom första dagarna efter lov. På lov så är vi väldigt mycket ifrån varandra..ja, vi pratar knappt med varandra. Men det tror jag är bra annars går man bara på varandras nerver.
Som välkommnande från skolan efter lovet fick vi smaskig kort. Man håller på att kräkas när det är korv i solan, det luktar blä och i hela skolan dessutom.
HAr precis duschat ( hur stavas det ??!) sen ska jag ha min tv-måndag. 90210 första =) Jag har missat två gånger tror jag så jag måste bli lite uppdaterad. Nu ska ni få gå och sova snart, så ni orkar med skolan imorgn, om ni går i skolan ;)

Puss önskar er en bra vecka =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skolans korv är inte särskilt "het" nä... fettet bara sipprar ur x)

2009-02-24 @ 18:38:33
URL: http://hannagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0