Gladiator

Hej.
Redan nu i början av våren, ja inte enn det, det är ju i stort sätt fortfarande vinter, iallafall i Sörmland. Då ser jag runt och ALLA pratar om gladiatorskor. Jag tycker att dom är riktigt tuffa och snygga. Men visst är det pinsamnt när man har på sig någonting och sedan möter man någon som har samma plagg på sig !? Håller ni med? Så därför så ska jag försöka att hitta en ovanlig sida eller köpa ett par som inte är så ombloggade och inte så lätta att få tag i.
Personligen så tycker jag inte så mycket om dom med en liten killklack, dom plata är snyggast, enligt mig. Kanske man ska satsa på en rolig färg ...?
Dom helt vanligt bruna eller svarta är också mycket fina. Dom här är kanske lite mera sandaler, men ändå lite gladiator-stil i dom.
Men nu ska jag gå ner och vara lite social. Ha en bra Fredag
Pu§§



Vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0