Sov hos Ida

Hej
Sov hos Ida inatt. har också dragit på mig en fökylning så där vid Lucia. Imrgon är det Luciaträning hela dagen och på fredag smäller det. Det är så skönt i skolan nu, vi har inga prov kvar, bara en musikinlämning. Ska strax gå och pröva Lucialinne och göra ljusmasketer(kan INTE stava).
Kommer att ha en så rolig och mysigt helg. På fredag är det Lucia, kul och mysigt, kanske det sista i hela mitt liv eftersom jag sen inte kommer att gå i musikklass. Efter Lucia kanske jag ska hitta på något med vännerna. På lördag så är man nog ganska trött. På lördageftermiddag åker jag ev till eskilstuna med Ida, sover över där och åker sen på söndag till Stockholm och går på stan och sjunger(lucia)några låtar i Klara kyrka.

Igår när vi skulle sova så sätter jag mig upp jättesnabbt i sängen så jag har ner massa foton och ett tidningställ i sängen, det lyckades jag göra några gånger....haha, både Ida och jag låg och snarkade för vi är lite halv täppta i näsan, HAhah.

På bilden så brukar inte Amelie och jag vara så seriösa, så idag satt vi och gjorde rim. The best of today; Prutt och fis julegris!

Kommentarer
Postat av: Amanda

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej nicoline! kunde inte svara på ditt sms, för jag har helt plötsligt blivit totalt pank och har inga pengar på mobilen....... har inte hunnit kolla klänningen på MQ, men kanske kan göra det nån dag nu i veckan!! VI MÅSTE SES SNART. PUSS.

2009-12-09 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0