En snabb vecka

Hej
Den här veckan har verkligen gått hur snabbt som helst. Som ni kanske har märkt så har jag inte varit så aktiv på bloggen, men men, vi dör nog inte av det.
Nästa helg kanske det blir lite mer bloggande för att då är det lucia både i skolan och stockholm, lite annat smått kommer också att hända. Det är så svårt för jag vet inte vad jag ska skriva eftersom det inte händer så himla mycket. Allt går i ett, skola, käka, sova, skola, käka och sova. Haha, nästan iallafall.

Aha, när lucia är över är det ca en vacka kvar tills jag åker till Florida, ooooh, längtar. Imorse när jag är på mitt rum så ropar mamma och frågar om jag vill åka till New York i vår, så kommer jag ner och frågar varför hon frågar det, då säger hon att hon vill det, HAhah, oj vad konstigt det blev, ahha låtsas att ni alldrig läste det här;) Men hoppas att det blir New York. Jag vill åka till Paris(igen), Grekland, och Florida(snart igen) också. Jag önskar mig flygbiljetter till Florida när jag slutar 9 an.

Nu ska jag ladda in bilder från kameran :)

Hörs görs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0