Time to say godbye

Tjolahopp !
Idag har det varit en dag med tätt schema, men bara roliga saker=)
Kl 09,00 mötte jag Amelie vad tågstationen i Flen. Sen har vi gått en hel dag på stan=) Mysigt och kul. Men det fanns inte så mycket i affärerna. Eller, jo, det fanns ju massa saker, men inget som jag var ute efter. Vart lite sur när jeansen jag skulle ha var slut=( Men jag köpte ett par chinos istället=)
Först brövade jag några på Gina Tricot...hahha, dom såg förjävlig*a ut på mig:P
Men på BikBok hittade jag ett par sen. Och på BikBok hittade jag ett par supersnygga jeans !! Dom var ljusa och massa stasiga. Älskar sånna jeans. Det var därför jag vart sur när inte dom andra jeansen inte fanns. För jag skulle nämligen ta sönder dom(göra dom slitna) för dom var så billiga och bra=)
menmen.
Vi var mäst flummiga hela tiden=) Vi åt på Subway, mmmm, my favorite pleace to eat at in Eskilstuna.
Sen åkte va hem. Då åt jag kantareller och sedan bar det av till Kjellströms. Vi firade Alva som fyllde 9 år.
Vi åt och så där. Sen åkte Amanda och jag hem till mig och kollade på  film=)KOmmer inte ihåg vad den hete....något med 8. :P
Nu är klockan 21,58.
Men nus ka jag kolla runt lite här.

Just ja !! Snart kommer jag ha en snygg design på min blogg också ! Ska se när det blir av, men snart=)

Skolfotona kom igår, här är klassfotot på 8b.
Inte världens bästa foto:P

IMorgon blir det läxläsning och städa rumet som gäller, fanken så tråkigt !!Någon som vill städa mitt rum åt mig ?;P

Nejnej, sov nu gott.
=)

Kommentarer
Postat av: linnea

vad bra du blev på fotot ,

själv har man inte fått sina foton ! ;/

2008-09-21 @ 18:23:49
Postat av: Daisy

asså, ja vart så himla ful på klassfotot! ärligt talat! ååhh "/ <3

2008-09-22 @ 20:23:27
URL: http://daisyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0