Sorry

hej
Ledsen för att mitt bloggande har varit uselt på senaste tiden. Men jag har inte tid just nu, och inte ork för den delen heller.
Så bli inte besvikna om jag inte skriver varje dag nu, jag kommer igen.
Just nu sitter jag och gör So-arbete. Jag har snart skrivit klart, nu sk jag bara skriva allt på datorn. Och då snackar vi om 24 A4 sidor !! KANSKE blir klar kl 9. men det struntar jag i för jag SKA ha det skrivet på datorn.
Så nu ska jag nog inte blogga mera ikväll, måste ge varenda minut om den här dumma bibel skiten. Haha.
Men nu ska jag kämpa på. Önska mig lycka till, det behövs !!

P.S
Man ska inte lova..jaghar ingen bild på tårtan som jag lovade att vissa..sorry=( Men det var iallafall skitagod !! Men nu måste jag fortsätta med det viktiga..men bloggen är ju också viktig=) Hoppas att ni förstår att jag inte har tid just nu=)D.S


Puss på er alla goingar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0