Sorry for my existens(ornot)

Idag är det en dag då man hälst inte vill vakna. En dag när man vill ligga och sova hela långa dagen sova tills kvällen och vakna som en ny människa nästa dag.
Jag är så trött av denna vecka, trött på min jobbiga hjärna.
Vädret är grått och trist också.
Denna dag är en värdelös dag. Känns som om jag skulle kunna sova nu.
Igår kväll la jag mig i sängen för att gosa med Sigrid, efter 10 sekunder sov jag. Jag är helt uttmatad.
Men, jag får göra det bästa av saken.

Idag kanske jag ska åka med mamma till K-holm. Mofar fyller år imorgon så vi ska köpa något åt honom.
Sen skulle jag vilja träffa Amanda. Det känns som åratal sen vi gjorde något, även fast vi bor 2 kilometer från varandra.

Önska mig en bra dag, det behövs verkligen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nicoline, jag vill träffa dig också NU NU NU

2008-09-27 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0