Söndag

HejHallo
Idag är det söndag, igen. Veckorna går så skrämmande fort !
Min helg har varit skön. Har gjort lite möjligt. Det är skönt med helg. Men det skönaste är väl när man inte ska göra någonting planerat och gå runt och fixa med saker..dansa runt med mp3 i öronen. Själv så sover jag typ i ett par underställsbyxor, fast dom är samma material som pyamas byxor..och dom är så sköna, för jag drar dom under fötterna ocg går runt på dom. Ska nog gå och sätta på mig dom snart=) Hahaha, ja nu kanske ni har fått för mycket imformation, men visst är det skönt !?Haha.
Jag går runt här och letar efter min kamera, men vänta !, jag tror jag kom på vart den är ! Ska springa och se efter..jag hittade inte kameran på det stället, men jag hittade Sigrid(en av katterna). Jag tror att det är hon som ätit upp kameran. Men vänta, nu kom jag på att den sitter på laddning...wihi ! Klar laddad också=) Nu ska jag ladda in bilderna:)

Imorgon är det skola, men sen ska jag på kvällen träna. Ska pröva på lite saker hos friskis&svettis..okej, det kanske är lite tant varning, men jag har gått där förut och det är ganska kul. Imorgon är det boxning..eller när man slår på sånna därna plattor. Tror att jag ska gå på det och ett gympa pass. Ska bli jättekul. Det är så svårt att börja på en sport när man blir över 10, då måste man liksom ha gjort sporten sen man var 5år. Men det ska bli kul. Och jag har kännt mig så himla trött och...ursäkta mig men jag måste säga det, fet. Jag menar inte att jag är fet, utan att jag känner mig fet. Jaghade så mycket muskler och bra kondis förut, men sen slutade jag med fotbollen och allt. Så nus ka jag träna upp mig=) Känner mig skittaggad ! Det är ganska billigt med friskis&svettis. Det kostar 100 kr för något och sen + 125 om man är 13-19 tror jag =)

Slutsnackat om det nu=)
Hur har ni andra det? =)
Hoppas att det är bra med er allesamans:) Om ni villkan ni alltid slänga in en kommentar=)

Funderar på att bygga en garderob, för mitt tak är ganska lågt och på IKEA måste man typ ha 230 cm högt tak..och det är billigare att bygga egen, så här tänker jag mig den. Men den kansek görs senare i höst eller vinter. Får se=)
Vad tycks?
Ursäkta att jag inte är så skicklig på att rita.b:

Ha en bra vecka.
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Haaaaana

Cool teckning.

jag förstår vad du menar med "fet", jag ahr också gått på fotboll men slutat. Och det känns som om man inte har ngra muskeler sen. men jag joggar och försöker bygga upp kondisen :) Ses imorgon<3

2008-09-07 @ 19:32:19
URL: http://hannautanp.blogspot.com
Postat av: Haaaaana

2008-09-07 @ 19:33:50
URL: http://hannautanp.blogspot.com
Postat av: Till Hanna

Ja, men jogga är ju så förskräkligt tråkigt !:P

2008-09-07 @ 19:43:11
Postat av: Amanda

Skit bra blogginlägg, lite flumm sådär i början men det var jätte bra. Ja nu ska vi få kondis Nicoline!! :D puss

2008-09-07 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0